May 20, 2016

Zara.com - Dział Obsługi Klienta

ZARA.COM

Witaj Kamilo,

Dziękujemy za zrealizowanie zamówienia w Zara.com.

W związku z Pani konsultacją informujemy, iż wszystkie nasze artykuły przechodzą bardzo rygorystyczną kontrolę jakości.

Niestety, w tym przypadku wskazuje Pani na wadę zakupionego artykułu.

W dalszej części informujemy w jaki sposób postępować, aby rozwiązać problem jak najszybciej (termin na reklamację - dwa lata).

Proponujemy skorzystać z jednej z następujących opcji:

1.W SKLEPIE :

- w celu dokonania zwrotu, nasz personel udzieli wszelkich informacji oraz dokona oceny produktu

- w celu dokonania wymiany, prosimy upewnić się, że sklep do którego Pani się uda, dysponuje tym samym działem, z którego pochodzi produkt ( dział damski, męski lub dziecięcy)

1. Z MIEJSCA ZAMIESZKANIA:

- Możemy zorganizować odbiór artykułu przez naszego kuriera, aby dokonać jego oceny celem ewentualnej wymiany albo zwrotu. W tym celu prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny z naszym działem obsługi klienta.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o skontaktowanie się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego, dzwoniąc pod numer telefonu 800 702 469 lub wysyłając email na adres contact.pl@zara.com.

Pozdrawiamy,

Customer Service