Witaj Kamilo, Dziękujemy za zrealizowanie zamówienia w Zara.com. W związku z Pani konsultacją informujemy, iż wszystkie nasze artykuły przechodzą bardzo rygorystyczną kontrolę jakości. Niestety, w tym przypadku wskazuje Pani na wadę zakupionego artykułu. W dalszej części informujemy w jaki sposób postępować, aby rozwiązać problem jak najszybciej (termin na reklamację - dwa lata). Proponujemy skorzystać z jednej z następujących opcji: 1.W SKLEPIE : - w celu dokonania zwrotu, nasz personel udzieli wszelkich informacji oraz dokona oceny produktu - w celu dokonania wymiany, prosimy upewnić się, że sklep do którego Pani się uda, dysponuje tym samym działem, z którego pochodzi produkt ( dział damski, męski lub dziecięcy) 1. Z MIEJSCA ZAMIESZKANIA: - Możemy zorganizować odbiór artykułu przez naszego kuriera, aby dokonać jego oceny celem ewentualnej wymiany albo zwrotu. W tym celu prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny z naszym działem obsługi klienta. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o skontaktowanie się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego, dzwoniąc pod numer telefonu 800 702 469 lub wysyłając email na adres contact.pl@zara.com. Pozdrawiamy, |